zaterdag 12 december 2015

futureforpeace is nu een stichting!

Peace met haar opa uit het noorden
lieve volgers

Dit blog ben ik begonnen in 2011 er is intussen veel gebeurt als ik van onder naar boven lees is er steeds vooruitgang. We zijn weer een grote  stap verder deze maand.
Goed nieuws futureforpeace is nu officieel een stichting met een website.
Dit blog is toegevoegd aan de website www.futureforpeace.nl

Ingrid en haar buurvrouw Anja tevens bestuurslid van de stichting hebben alles in werking gezet en de website voor het einde van dit jaar afgekregen.Met dank aan de website bouwer en vele anderen is het een prachtig resultaat geworden.


Het doel van de stichting is om meer kansarme kinderen te gaan helpen met een school opleiding . 
Ook willen wij ons gaan inzetten om weeshuis malayaka house te ondersteunen. Ingrid en ik bezoeken dit weeshuis regelmatig en zijn zeer onder de indruk van de zorg, liefde en de missie van het weeshuis om de kinderen te begeleiden totdat ze zelfredzaam zijn.  www.malayakahouse.com

Het rekening nummer is veranderd boven aan mijn blog staat het nieuwe .
Ik zal mijn trouwe jaren lange donateurs ook persoonlijk nog aanschrijven.

Dit blog zal ik nog steeds blijven bijhouden met persoonlijke  updates en foto's


Met onze familie gaat het goed, Faith is over en Peace gaat  in februari naar een betere school met kleinere klassen met meer doorgroei mogelijkheden.Momenteel is ze met de bus op vakantie naar Tanzania samen met haar buurmeisje. Ze zijn uitgenodigd bij een Frans echtpaar wat daar woont. De meiden ondernemen net als onze kinderen hebben ze nu de kans om hun vleugels wat verder uit te slaan.
Dennis gaat ook zijn tweede termijn in met zijn ICT cursus . Hij werkt nog steeds  op de markt na school.
Mary werkt ook weer op de markt en verkoopt ook haar vers gemaakte sappen nog steeds. We hopen in de toekomst Zus Sarah ook een beroeps opleiding te kunnen bieden.

Op de foto"s zijn de opa en tante te zien die speciaal uit het noorden van Oeganda over gekomen waren. Opa trok zijn beste pak aan voor de foto en we hebben samen geluncht. Een bijzondere ervaring om mee te maken dat deze mensen die zo weinig bezitten een rust en blijdschap uitstralen, daad werkelijk interesse tonen en de moeite nemen om een dag te reizen om mij te ontmoeten. Ik hoop om eens in hun dorp te verblijven om mee te maken hoe het leven daar is, en mooie foto's kan nemen om te delen.
De mensen uit Oeganda blijven mij verwonderen de eenvoud waarin ze leven en met een innerlijke kracht die mij altijd weer met beide voeten op aarde zet.

Ik wens iedereen warme gezellige kerstdagen en een voorspoedig liefdevol 2016
Mary in haar keuken

gezamelijke lunch




Faith kan nu ook zwemmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten