donderdag 14 november 2013

Peace heeft haar lagere school afgerond..




lieve Volgers van Peace en haar familie,

Eindelijk is het dan toch zover Peace heeft haar lagere school afgerond en geniet nu van haar verdiende vakantie.. Door onze hulp heeft Peace de afgelopen twee jaar continu op school gezeten. Ze heeft keihard gewerkt om op nivo te komen en dat is gelukt!! Vreselijk blij en dankbaar staat ze nu in het leven.
Momenteel zijn we bezig om een toepasselijke middelbare school voor haar te vinden. Peace heeft exames gedaan in Januarie worden de relsutaten bekent dan word bepaald welke school het beste bij haar past.
De kosten van een middelbare school zullen ongeveer hetzelfde blijven als de lagere school.
Ik blijf mij inzetten om Peace tenminst een middelbare opleiding te geven. Mijn dank gaat uit naar allen die dit project steunen en mij blijven motiveren om niet op te geven. Ik blijf zolang het kan de airbuss vliegen om zelf regelmatig op bezoek te gaan bij de familie en de scholen.
Zusje Faith zit nog steeds op de boarding school en haalt prima cijfers. In de weekends gaat Faith naar huis, voorlopig houden we dit nog aan, op deze manier kan moeder Mary op allerlei manieren werk creeeren.
Ik zal zo spoedig mogelijk meer foto van Peace en haar familie plaatsen , momenteel heb ik even een probleem om ze op mijn pc te krijgen.
Zaterdag ga ik weer naar Uganda om een dag met de familie door te brengen, ik verheug me al op de lunch van moeder Mary..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten