vrijdag 8 februari 2013

Nieuwe school jaar is begonnen.

 Lieve mensen,
Afgelopen maandag zijn de scholen in oeganda weer begonnen,Peace gaat haar laaste jaar in op de basis school en moet hard aan het werk om een goed nivo te halen voor haar middelbare school volgend jaar. Tijdens het begin van hun schoolvakantie ging Peace een week op kamp een blije ervaring. Gelukkig was collega Lydia op dat moment daar om mooie foto,s te maken en Peace te begeleiden. De meiden hadden twee maanden vakantie en gaan met volle vreugde en energie weer aan een nieuw school jaar beginnen..
De familie kwam Martijn gedag zeggen.
Faith is ook over naar de derde klas, dit afgelopen jaar is prachtig geweest de meiden zijn een jaar verder en ontwikkelen in een snel tempo. De familie en ik willen iedereen een warme dank geven voor de steun die we krijgen, vaak uit overwachte hoek.!!! Persoonlijk wil ik de collega,s bedanken die ik tegen kom en mij regelmatig weer de kracht en motivatie geven om dit mooie doel door te zetten.  Een speciale dank aan collega Peter van Heijst die ook dit jaar weer een geweldige start donatie heeft gegeven. Ook collega Lydia  van Wingerden en  Martijn Bleekendaal zijn regelmatig in Oeganda  en zijn betrokken bij de familie..natuurlijk niet te vergeten mijn vrienden , dank aan een ieder..
SAMEN STAAN WE STERK!!






wat ligt hier tussen de kleren?
Dennis aan het werk op de markt..


schoonheid van Afrika

 



Peace heeft de papieren voor kamp...
 

Op de  taxi brommer naar school, klaar voor kamp..


 


1 opmerking:

  1. Hallo lieve Marianne, fijn dat het zo goed gaat met Peace en Faith (en hun familie!). Ik denk regelmatig aan je en aan Mary en haar kinderen. Doe ze allemaal de groeten, ik hoop ze dit jaar weer te zien. En jou ook!
    Liefs, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen